Svátek má: Hana

Regiony

Velikost textu:

Turistickou pozvánku do kraje dostali lidé napříč republikou

Turistickou pozvánku do kraje dostali lidé napříč republikou

Pardubický kraj je bezpochyby ideálním místem pro letní dovolenou. Je tu nádherná příroda, tolik vyhledávaný klid, místa dýchající historií, kouzelné památky i malebná zákoutí historických měst. Navíc je náš kraj rájem vyznavačů aktivní dovolené, na své si přijdou i turisté.

Brožura
26. července 2020 - 11:30

Aby se o tomto nádherném kraji dozvědělo co nejvíce potenciálních návštěvníků i v jiných krajích naší země, vznikla jako součást kampaně i brožura „Naše Východní Čechy – Vaše dovolená 2020“. V minulém týdnu se dostala v počtu 20 tisíc kusů prostřednictvím vkladu do novin do všech krajů České republiky. Další distribuce  brožur touto formou bude následovat na začátku srpna. Přehledně v deseti tematických blocích je zpropagováno 84 turistických cílů známých i těch dosud neobjevených.

„Takto kvalitně provedená brožura, jak obsahově, tak graficky má v propagaci Pardubického kraje určitě svoje místo. Mnozí z nás čerpají informace nejen ze sociálních sítí a webů, ale stále si i rádi pročtou a prolistují tištěný materiál. Navíc obsahuje opravdu aktuální informace vztahující se k tomuto létu,“ shrnula svoje postřehy Hana Štěpánová, radní Pardubického kraje zodpovědná za regionální rozvoj, evropské fondy a inovace.

Brožura je ke stažení i v elektronické podobě a v omezeném množství je k dispozici na informačních centrech Pardubického kraje a některých ubytovacích zařízeních v kraji.

„Přemýšleli jsme, jak zakomponovat do marketingového nástroje tohoto typu i zpětnou vazbu. Na poslední stranu brožury jsme zařadili soutěžní kvíz o ceny s krátkým dotazníkem. I nás překvapilo, že po první distribuci jsme obratem obdrželi 120 odpovědí z různých koutů republiky a světe div se, nejen elektronicky na speciálně zřízenou adresu ofni.yhcecindohcyv@zetuos , ale dvacet z nich přišlo dokonce poštou v zalepené obálce,“ řekl René Živný, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch, sport, volnočasové aktivity a informatiku. „I to je důkazem toho, že marketingovou komunikaci je potřeba sestavovat vyváženě směrem k různým cílovým skupinám.“


Zájemci si mohou vybrat podle svých zájmů z témat jako Hradozámecký bedekr, Za kouzlem dávných časů, Příroda čaruje, Rozhlédni se, člověče, Cesta staletími, Pohyb, pohyb!, Doslova boží památky, Pozor! Pohov!, Neobjevené skvosty nebo V sedle. Ke každému tématu je mapka s hlavními turistickými cíli a jejich popisem a fotografiemi.

Pardubickénovinky.cz informovala PhDr. Zuzana Nováková, mluvčí Krajského úřadu Pardubického kraje.

(jv,pardubickenovinky.cz,foto:pk)